slovník pojmov
Konverzia
V kontexte reklamy PPC je konverzia akcia používateľa, ktorá vedie k nákupu produktu, registrácii alebo nákupu služby.
21. 5. 2024
•
21:53
Reklama PPC (pay-per-click) je forma inzercie na internete, pri ktorej platíte za každého človeka, ktorého vaša reklama zaujme a kliknutím na ňu sa dostane na vašu webovú stránku. Prečítajte si zjednodušený prehľad o tom, aké typy kampaní PPC existujú a ktorá z nich je pre vás najlepšia.
Prečítajte si celý článok
13:14
Máte vybraný produkt alebo službu, ktorú chcete v rámci svojho portfólia cielene propagovať? Vytvorte preň špeciálnu vstupnú stránku, tzv. "landing page", na ktorú môžete efektívne cieliť reklamu. Landing page vám umožní prezentovať všetky kľúčové informácie a výhody vášho produktu či služby a motivovať návštevníkov, aby vykonali konkrétnu akciu.
21:54
V dnešnej digitálnej ére sa sociálne médiá stali nevyhnutnou súčasťou marketingového mixu. Pre začínajúceho podnikateľa však môže byť rozhodovanie o tom, na ktorú sociálnu sieť sa zamerať, náročné. Poradíme vám, na základe čoho vyberať a ako zvládnuť správu sociálnych sietí ako profesionál.